Välkommen till min blogg!

 
Hej och välkommen till min blogg! :) Jag heter Frida och är född 2001, så jag är 11 men fyller 12 i sommar. Jag älskar hästar och rider en gång i veckan på ridskola men det händer ibland att det blir fler. På bilden ser ni mig och bästa Cojan från i somras på ridlägret. Mina favorithästar heter Ellie, Cojan, Blackie och Toffe. Jag är också skötare på Ellie tre gånger i veckan, och hon är nog min absoluta favvo. Men jag tycker annars om nästan alla hästar. Jag är just nu inne på mitt tredje år på ridskolan. 
Jag är lillasyster till Sofia (klicka här för att komma till hennes blogg) så hon kommer hjälpa mig i början och det kanske kommer hända att jag lägger ut lite bilder som hon har fotat och sådär. 
 
/Frida 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: