Hopptävling igår, inklusive avramling

 
Igår hopptävlade jag i 60cm klassen med Ellie. På framridning var hon PIGG, det blev fyrsprång ett par gånger men sen lugnade hon sig. Sen gick vi upp till ridhuset och hoppade fram. Jag drev på lite för dåligt så hon sprang undan på andra hindret, men andra gången vi hoppade det gick det bra. Sen började vi hoppa banan. Hon var pigg men ändå fin och hoppade bra. Allt gick super bra, över förväntan faktiskt och jag svängde in mot sista hindret. Svängen blev lite sne och hon kom lite för nära så hon tvärstannade och jag flög rakt fram över huvudet och över hindret och landade på min högerarm. Det gjorde skitont och jag tappade luften i några sekunder. Det var min första avramling någonsin. Jag hade lite ont i ryggen efteråt men inget mycket värre än så. 
Haha, hör ni den lilla random treåringen som ropar "YES" efter ett hinder. HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA! Så söt. /Frida
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: