Major 4:e Mars

 
 
Jag var hos Major som är min grannes häst. Jag skötte om honom själv och red honom i ridhuset. Jag galopperade typ för första gången på honom, innan hade jag bara galopperat en gång och då for han iväg eftersom han har varit galopphäst och det blev bara några steg. Men ridpasset gick väldigt bra och han var lugn och fin i alla fall. Ibörjan var han lite tittig för att det var en del andra hästar där inne. Han gjorde inget dumt alls. Eftersom jag är van vid små hästar så tyckte jag att hans galopp var ganska obekväm (vilket den egentligen inte är /Sofia) och därför hamnade jag konstigt i sadeln. Men jag tyckte det gick bra annars. Han var mysig och go i stallet, som han alltid är alltså. :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: